thesims3guider

Direktlänk till inlägg 29 juli 2012

Välkomna!

Av Kajsa - 29 juli 2012 23:10

Välkomna till min nya The Sims 3-blogg!


Den här bloggen kommer att fyllas med guider och tips och annat skoj om The Sims 3. Mina guider kommer antagligen bli väldigt utförliga eftersom jag älskar att organisera och att ha ordning och reda :P


Jag som skriver här då? Jag heter Kajsa och är 14 år. Jag har väldigt många intressen, bl.a skriva, fotografera, sy och självklart, spela sims.


Jag hoppas att du kommer att gilla min blogg. Du får jättegärna tipsa om guider du vill att jag ska göra, eller andra förslag till bloggen, eller säg bara vad du tycker. Jag tänkte att jag skulle försöka skriva om allting ni vill, för att få en så bra blogg som möjligt, där allting är samlat.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 16 augusti 2012 11:30


    Nu tänkte jag tipsa om mina favorit-fusk till The Sims 3, samt lite andra fusk som också kan vara bra att kunna. :) Först vill jag bara säga att många som tipsar om fusk skriver att det är superdupermega-viktigt att vissa bokstäver är ...

Av Kajsa - 15 augusti 2012 17:02

    The Sims 3 är ett datorspel som går ut på att skapa simmar och leda de genom livet. Det är uppföljaren till The Sims 2 och är grundarna EA's största datorspelslansering någonsin, samt ett av de snabbast säljande datorspelen någonsin.   S...

Av Kajsa - 10 augusti 2012 13:45

Follow my blog with Bloglovin Som rubriken säger, vad vill ni se? Den här bloggen är ju till för er och bara er, så då borde väl bloggen också göra er nöjda? Skriv allting ni vill att jag ska skriva om, så fixar jag det! Håller just nu på att ...

Av Kajsa - 9 augusti 2012 16:24

I detta inlägget kommer jag att visa hur du skapar ett hushåll. Dock kommer jag inte visa hur man gör djur, det kommer i ett annat inlägg. Simmarna jag visar är undomar, men man gör barn och gamla på samma sätt. Vissa frisyrer och kläder jag visar i ...

Av Kajsa - 5 augusti 2012 11:02

I detta inlägget kommer jag att visa hur du startar. Det allra första du gör när du spelar Sims 3. OBS! Jag spelar på en Windows-dator, jag har aldrig spelat på en Mac eller något annat, så jag vet inte om man startar spelet likadant på alla dat...

Presentation


Halloo! Jag heter Kajsa och jag är 14 år, och du har nu kommit till min Sims-blogg! Den kommer jag att fylla med utförliga guider och tips, och kanske även lite historier eller legacies från min sida ;)

Jag finns på thesims3.com, där heter jag kajsa_kv

Fråga mig

Du får väldigt gärna ställa frågor till mig om mig eller om The Sims 3. Det är inte alltid säkert att jag kan svara på frågor om sims, men jag ska göra mitt bästa. Det är inte heller säkert att jag kan svara på tekniska frågor, som varför ditt spel kraschar, men du får väldigt gärna fråga sånt ändå, så ska jag göra mitt bästa för att se om jag kan hjälpa till, för det är ju inte roligt att ha ett spel som krånglar.

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Cherry Blossom Heights

Jag håller på att göra en egen värld till The Sims 3 som heter Cherry Blossom Heights. När den är klar kommer jag, på den här bloggen, att skriva historier om hur jag spelar i världen. Dock har jag inte börjat än då världen inte är klar. OBS! På engelska.

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards